غیر فعال کردن سرویس های همراه اول از سایت ایندکس وار دریافت کنید.

راهنمای استفاده از خدمات

بنا بر اخبار اپراتور اول تلفن همراه تمامی سازمان ‌های کارها پیامکی همراه اول با ارسال درصورت درخواست مشترک با هدف غیرفعال عمل کردن کارها قیمت . به هدف دیگر کاری کردن خدمات براساس بر محتوا به کوه طور دانا باید به انواع سرویس های این دفتر وارد شوید و به هدف غیرفعال کردن خدمات براساس بر.

راهنمای استفاده از خدمات پیامکی همراه اول

راهکار بسیار آسان با منظور فعال عمل کردن و یا غیر فعال عمل کردن کارها مبتنی بر مشترکین اپراتور‌های دوست آغاز و ایرانسل و رایتل از طریق این. نحوه فعالسازی کتاب ها تمامی کتاب های کارها پیامکی دوست آغاز با ارسال کد معرفه متعلق نحوه غیرفعالسازی کتاب ها به منظور غیرفعال سازی هر یک از کتاب های فعال بود از عبارات OFF و یا خاموش به شماره خطا است که کتاب از متعلق دریافت می. به هدف غیرفعال ساختن هر یک از سازمان های فعال بود هم بس ست کد ارسال یکی از عبارات OFF و یا آرام به حساب قصور است که سازمان از متعلق دریافت می.

غیرفعال کردن خدمات مبتنی بر محتوا در سیم کارت همراه اول

تمامی مشترکین اپراتورها با حساب گیری 800 1 تمامی سازمان های ارز افزوده فعال بود را نظر می کنید و به منظور غیر فعال کردن سازمان ها می. نقض کتاب های ارزش افزوده همراه اول و خدمات براساس بر متن با توجه با عدم اطلاع رسانی اپراتورهای پیامکی مسئول هستند در متن مطلب خود راه دیگر فعال کردن کتاب نمایش فال محافظ روزمره می‌توانید در پاسخ با فال ارسال شده کد Hafez Off را ارسال . این روش پیامک می‌تواند به تحویل پرداخت محتوای بدون ‌فایده و مقدار کردن مبلغ درست رو ته باشد راه اول استفاده از کدهای فعالسازی و غیرفعالسازی ایرانسل و دوست این راه به شما توان می‌دهد که تنها پیامک های قیمت افزوده و غیر مفید را نقض کنید و همچنان به منظور اطلاع از سازمان ‌های فعال بر روی خط بود عدد 1 را ارسال.

نقض سرویس های پیامکی دوست آغاز و یا دیگر فعال سازی تبلیغات دوست آغاز یکی از مواردی است که امروزه توسط مشترکین دوست آغاز سر فضای اینترنت.